Yeah, you shook me all night long

Söndag igen. Mycket inlägg på söndagar nu. Men det är då jag har inspiration. Efter o ha vart ute på ett eller annat varenda helg sedan vi kom hem, utom typ tredje helgen då jag faktiskt tog det lugnt, så blir det helt enkelt då man lever. Mina bra vardagar är jobb, träning och kompisars underbara sällskap. Mina sämre vardagar är jobb, jobb och jobb. Men mina helger däremot. Helt fucking unbelievable and I love 'em!
Denna helgen bjöd på utflyttningsfest hos Louise i partytält med supergod mat, gött väder och sköna människor på fredagen. Lördag bjöd på liknande men ute i Axvall hos Jonna med Johan och Jonnas crew. Riktigt kul med nya människor, mer sånt! Och mer Jonna också, mycket mer Jonna.
Imorgon är det Måndax som gäller med räkfrossa as starter.
Palmis kommer hem imorgon,
Jacob kommer hem på tisdag.
Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0