When summer turns to fall

Jaha, då var det dags. Sommaren är officiellt över. Idag startade höstterminen och även om man kanske kan få ett par sena sommarkvällar till så är det faktiskt höst. Känns både bra och dåligt får jag lov att säga. Bra för att jag gillar hösten. Gillar att komma igång med nya saker som ofta kommer ihop med nya seasons. Samtidigt är det inte okej. Jag är inte klar med min sommar än! Är så sugen på att åka på en sista-minuten och få mig en riktig soldos innan jag accepterar höstmörkret. Får väl se hur det går med det, men man kan ju alltid hoppas:)

Idag börjar psykologikursen jag ska läsa nu i höst för övrigt. Ser riktigt fram emot den, ska sätta mig och se över vad som behöver göras. Bara så typiskt att min dator ska packa ihop just nu. Måste åka och lämna in my presious och hoppas, hoppas, hoppas att den går att fixa till. Annars har vi en riktigt ledsen Malin.

And what about this week-end? Jo, vi började fredagen med att jobba sista dagen på Jula. Känns skittråkigt rent ut sagt. Har inte fått något besked på om det blir fortsättning eller inte och det känns väl sådär. Menmen, bara att hoppas på det bästa! Fredagskvällen blev sedan ett besök hos mr. Törnqvist o ms. Unosson. Trevlig kväll som blev ganska tidig ändå då en trött Malin behövde krypa till kojs. Lördagen blev mer fartfylld med början ute hos Jonna och avslutning på Husaren i Skövde med massor av dans. Vi fortsatte sedan dansandet igårkvälll då vår buggkurs drog igång! Jag, Stefan, Jacob o Lina körde jäkel igår på dansgolvet och det var så sjukt kul. Nu jäklar ska här buggas i höst!



Vi börjar första pluggdagen med en ordentlig frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0