He knows if you've been bad or good, so be good for goodness sake

Julstämningen börjar äntligen komma igång på riktigt. Igår var vi i Hällekis med familjen och åt julbord, sedan åkte kusinerna Wiklund/ Karlsson med hem till Råda och kikade på Grinchen och åt massa julgodis.. Och inatt kom det lite snö igen -  så himla fint! Även om det inte var mycket så älskar jag det. Verkligen.
Idag har det varit tentaplugg hela dagen, men det har gått superbra faktiskt hoppas kunna bli klar redan imorgon! Mycket tack vare att älsklingen varit här och peppat♥ Tentan ska vara inne senast på tisdag så på onsdag ska jag raketstarta julmyset! Då blir det julshopping, julbak, julstädning och allt däremellan! Kommer bli så himla mysigt. För att inte tala om julen. Åh, jag längtar efter dagen-före-doppare dagen som är min och Stefans jultradition att byta lite julklappar och bara ha det gott. Julafton med hela underbara släkten. Juldagen då jag får träffa alla mina bortresta vänner igen. Annandagen då vi ska åka skridskor med Jonna och Palmis. Sedan är det bara ett par dagar kvar innan nyår med Joel och Bella och sedan åker vi till Alperna.. Jag längtar något så kopiöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0