Gotta stop lying to oneself

Måndagen har varit grym. Började redan imorse då gamla arbetskompisar kom tillbaka, barnsligt glad blev jag! Jobbet gick plötsligt som en dans och jag har ingen aning om vart arbetstimmarna tog vägen? Väl hemma drog mamma ut mig i spåret. 5 km på rekordtid idag, än mer glad! Sedan dusch, fotbad, grönt te och film. En förbenat nöjd Malin är nu påväg ner i sängen, ska bara ringa sitt allt först innan hon kojsar sig.
Monday; not so bad after all!





Vänner är något man ska hålla hårt i, sånt som man inte slänger bort. Men ibland undrar jag om vänner är vänner och om de verkligen är värda att kallas det. Saker händer, men vänskapen borde kunna bestå ändå. Men nu vet jag inte. Fick en riktig tankeställare i helgen. Var hos världens goaste Joel som hade goaste vännerna ute på sin ö. Vanliga, riktiga vänner som betyder något för varandra. Vännerna betyder allt och de som inte är det bryr jag mig inte om. Tycker så mycket om mina vänner och inser att de faktiskt är verkliga och de tycker om mig precis som jag är. De vännerna är de som jag kommer lägga all min tid på, de som förtjänar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0