Who's gonna save the world tonight?

Som vanligt när det kommer till sommarn så blir bloggandet sämre.. Det är så mycket annat man ska göra! Som sola, bada, promenera, umgås, njuta, dricka öl, äta på uteservering, and the list goes on. Plus att när man jobbar framför en dator åtta timmar om dagen så blir man sådär sugen på o köra ett race till med dumburken när man kommer hem igen.
I alla fall, here what's going on. Jag har nu jobbat tre av åtta veckor på Jula och trivs bättre än någonsin. Känner mig hemma och bekväm, jag vet vad jag gör och jobbarkompisarna är goa som vanligt. Har sökt fortsättning här till hösten, men än så länge vet jag inget om den. Blir det inte jobb så ser det ut o bli en 30 hp's kurs i psykologi till istället. Hur det än blir så tror jag den här sommaren kommer följas av en grym höst!
I helgen som vart nu har vi firat lille Stefan som äntligen blivit stor! 20 bast och ett par kronor fattigare efter gårdagens utekväll i Skövde så ligger han nu och sussar i sängen. Hade kanonkul som vanligt med grabbtrion; Steffis, Jacob o Palmis. Slår aldrig fel helt enkelt!
Mamma o pappa är på väg till Norge för tillfället, det betyder att jag och syrran har huset för oss själva hela veckan. Ska bli lite mysigt o få vara själva hemma! Och att både Zäta och Smillis behöver promenixas passar mig alldeles utmärkt då jag börjat Project Loose the Brighton pounds (tro mig, det är ett par!!). Så matlagning och träning är väldigt viktigt just nu.
Så, nu tycker jag att jag fått ihop en bra bild med hur mina första sommarveckor sett ut.
Nu ska jag fortsätta med denna dagen, först solande och lite bad i poolen och sedan släktkalas hos familjen Svensson. Sundays♥
Grattis igen min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0