It's just a beautiful lie

Welcome lovely sunburn! Äntligen kommer det fina vädret tillbaka och de senaste två dagarna har spenderats på stranden, det gillar vi. Har lyckats bränna mig lite, så nu kyler jag mig med en islatte på Starbucks, mer gilla!
Har även hunnit med lite shopping såhär på eftermiddagen. Kom hem med ett nytt linne o en klänning. Och sedan köpte jag mig en "onepiece" på H&M. Stefan tycker jag är tokig! Men de ser ju så himla mysiga ut, så jag var bara tvungen o köpa mig en. Ursnygg tycker jag i alla fall(;
Ikväll är det Hem till Midgård kväll med Joel o Bella med gissa vad? Jajjemän, tacos!
Nu börjar sista helgen i Brighton närma sig. Helt sjukt! Men ska bli gott o komma hem igen. De godingar man kommer sakna kommer man ju faktiskt kunna se igen:) Redan på midsommar kanske till o med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0