Since you've been gone

Ska snart börja läsa. Har precis ätit frukost o kikat på Stefans iPad. Fin apparat det där! Har just nu internet i lägenheten för första gången på jag vet inte hur länge, görgött!
Under dagen planeras (utöver plugg) inköp av resväska, leta studentpresenter o eventuellt handla lite plagg på Primark. Kan även bli imorgon också, det får vi se. Men resväska bör vi nog köpa idag, behöver nästan börja packa lite smått nu. Kommer bli kaos ändå med en hel lägenhet som ska städas och putsas innan man åker hem..
Nu återgår jag till mitt te o mina böcker.
Sweden I'll see you soon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

we are waiting :) :) :)

2011-06-07 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0