He's a stranger to some and a vision of none

Solen lyser och dagschemat är upplagt:

- Plugga

- Handla

- Städa övervåningen

- Sätta in pengar på Lloyd-kontot

Men plugga tar vi faktiskt o stryker.. Tentan imorgon får gå som den går. Har suttit med lite rättstavningsprogram, men det ger inge vidare. Kollade om det fanns gamla prov att träna på, men det gjorde det inte. Ska kika på mina gamla inlämningar och träna på det jag har svårast för (concord + prepositions) och sedan får det vara bra! Håller verkligen tummarna inför morgondagen.

Ikväll kommer hela klanen Svensson hit, kommer bli superroligt! Vi har som sagt dessutom lite sol idag, hoppas det fortsätter hela helgen.

För övrigt är jag förälskad i min iPhone. Fullkomligt superduper kär. Är sååå glad att jag köpte den,

Love it Love it Love it:) Ska nog även försöka övertala papi om att vi borde skaffa Spotify premium också. Vill verkligen ha det, typ nu!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0