London Callin'

Gårdagen spenderades i London, i Notting Hill, på Camden Market, vid Oxford Street och vid Trafalgar Square. Jag och Stefan kan så pinsamt lite om London om man jämför med resten i vår klass. Helt sjukt! Men har i alla fall bestämt mig för att åka dit MINST en gång till nu innan vi åker hem. Gärna två.. ;)
Idag fick vi tillbaka Written Profiency tentan.. OCH JAG FICK GODKÄNT! Såpass nöjd med mig själv! Det ska ikväll firas med pubande, helt klart. Imorgon kommer Johan (trodde det var idag, men där hade man fattat fel) och det kommer bli görsköjj! Sedan kommer dessutom forna Vänerprogrammaren Sara på måndagen, som hade vägarna förbi Brighton. Full rulle med andra ord. Men jag klagar inte, nu när man klarat denna tentan känns det som om allt kommer gå vägen resten av tiden här.. ♥
Pics från en resturang vid Camden, där blev det en kall öl i det soliga vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0