Paris-pics, better late than never!

Morgonpromenad - CHECK. Fick tom med mig pojkvännen denna förmiddag! Var ute och promenerade i Hove Park, som är såpass fint just nu!
Idag ska vi se till o fixa massa med ekonomisaker (Stefans planhalva) som t.ex. deklarering, ekonomisk översikt och överföring av pengar. Tråkigt men ett måste. Blir gött när det är klart!
Nu kommer äntligen lite fler Frankrike bilder upp för övrigt(:

Triumfbågen var det första vi lyckades hitta fram till!
Såhär såg många av Paris gator ut
Louvren, som vi aldrig gick in och kikade i, men såg
den i alla fall!
Kronenbourg, mm
Vackra, vackra Notre Dame. Paris finaste byggnad enligt mig i alla fall!
Kina-resturang, mycket gottigt!
Eiffeltornet, mycket större än vad jag trodde!
Sacre couer
På Hard Rock café tog jag mig en Strawberry Daiquiri och Stefan
provade ölen Edelweis
Italienskt fick det bli en dag också,
troligtvis en utav de godaste salladerna jag ätit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0