Fire away, fire away

Sitter o äter frukost nu och ska snart börja med mitt pluggnade. Hemtentamen går riktigt bra och jag hoppas kunna avsluta den idag, yey:) Så, avsluta tentan är det första jag ska göra idag. Det andra jag ska göra ära att pallra mig iväg på ett skivstångspass på Friskis, sedan hämta ut min dator (F.I.N.A.L.L.Y) och även springa en runda till B.Young där jag vann ett pris (!) då jag var där på deras tjejkväll i tisdags. Har ingen aning om vad det är, vet bara att jag fyllde i namn och mejladress och sen POFF så damp det ner ett meddelande i inkorgen som sa att jag vunnit! Vet faktiskt inte om jag någonsin vunnit på något sånt här förut. Ska bli skitkul att se vad som väntar! Efter detta hoppas jag att jag kan få med min Sofia på lite fika i staden också, var alldeles för längesen jag träffade henne nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0