For I'm afraid of what I will discover inside

Nu har jag börjat mitt nyttiga liv. Igen. Haha, låter som om jag är världens jojjobantare! Men så är det faktiskt inte. Har egentigen aldrig bantat, utan bara koncentrerat mig på att äta bättre mat och träna mer. Som nu t.ex. så var jag och mamma och handlade massa nyttigheter igår. Då blir man ju taggad på att laga nyttig mat också när det finns hemma i kylskåpet. Har dessutom promenerat en mil denna helgen och ikväll är det buggkurs på G. Insperationen kommer som vanligt från www.ptfia.se, grymmaste hälsobloggen!


Igår lagade jag räk- och kräftstjärtsallad med avokado, roccula, paprika,
matvete, isbergssallad, olivolja, svartpeppar och flingsalt.


Och idag äter vi rågknäcke med keso, roccula, tomat ihop med en kopp grönt citruste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0