I'm on the right track

Igår var jag ute o red på min underbara Qulan.. Första gången på sex månader. Han var, precis som han brukar vara på hösten, lite på tårna hela vägen när det blåser i träden. Han spänner upp sig, frustar och småtrippar på sidan. Men det gjorde ingenting. Det var bara så mysigt att få sitta på honom igen:)
Igår fick jag även finbesök ifrån Olso dessutom, Erik kom hit på kvällen. Vi pratade om allt som händer i livet, vad vi trivs med nu och vad vi ser fram emot. Pratade även om att vi eventuellt skulle åka o hälsa på Johan i Uppsala. Vore jätteroligt! Se på film, äta korvstroganoff o min smulpaj hann vi också med. Var riktigt kul att se honom igen!

Idag ska jag först o främst plugga igen det jag missade igår:) Sedan är det massage som står på schemat, måste ju verkligen börja ta bättre hand om min rygg o inte som nu vänta in i det sista innan jag åker till Karin för att knäcka till den.. För nu har jag verkligen förbannat ont o dessutom träningsverk som jag vet inte vad sedan igår.
Efter det ska jag i alla fall hem o mysa med min pojkvän ikväll, då får han ta hand om mig o min stackars rygg:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0