Med frostiga höstlöv under mina fötter

Morgonpromenad x2 den här helgen mina vänner! Igårmorse gick jag upp vid halv sju-tiden för att ta mig en promenad med Ture. Påklädd och klar så skulle jag ge mig iväg i mörkret, men då kommer en sömndrucken pojkvän ner och vår duo blev istället en trio. En riktigt mysig morgon blev det innan det var dags att bege sig till jobbet. Väl på jobbet så vart det minst sagt kaos och det ringde hela dagen, 7 timmar i sträck. Blev därför en lugn kväll i soffan med Jonna och stensomnade sedan redan vid tiosnåret..

Nu sitter man återigen på jobbet, men idag är det bra mycket lugnare så det är himla skönt. Är verkligen mycket roligare när man kan hjälpa kunderna i lugn och ro istället för att känna sig stressad över det faktum att det står 25 st i kö och väntar..
Började även denna dag med morgonpromenix, idag tillsammans med Zätisen och Erah:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0