Plugg och piano

Lyssnar på "Relaxing Piano Music Consort" samtidigt som jag pluggar idag. Vet inte om det bara är något jag fått för mig, men det känns faktiskt som om det går lättare att plugga med lite avslappningsmusik på i bakgrunden. Eller också är det bara en annan som är lite knäpp(; Ikväll är det jobb igen och sedan ska jag hem till Stefan efteråt tänkte jag. Ska åka iväg till Uddevalla imorgon och träffa min Simone, stanna till på torsdag och sedan jobba hela helgen. Intensiv vecka, men jag gillar't!
Samtidigt som jag pluggar nu så taggar jag så in i bomben inför Alperna.. Ska bli så sjukt roligt, jag vill åka NU! NU! NU!
Bild från i vintras då jag var uppe i Idre med Stefan och hela klanen Svensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0