Träning, Plugg, Fika, Shopping

Ja, idag har vi hunnit med mycket! Först genomgång av gymmet med Lotta (var tack och lov inte så tugnt idag, har sjuk träningsvärk i baken sedan gårdagen!), sedan hem för att hinna med lite plugg. Efter pluggandet så blev det fika med Elin och Fia på Henrys. Provade en chaite, men det var verkligen inget o ha, får hålla mig till kaffe där nästa gång. Pratade lite skit och diskuterade även nästkommande veckans äventyr.. Det hoppas vi blir grymt!
Sist men inte minst så var det ju shopping på schemat. Hm, jag som skulle sluta shoppa! Men det var faktiskt lite speciellt idag, jag skulle ju iväg och kolla på längdskidor liksom. Och gissa vad? Jojjomän, det blev ett par längdskidor med hem. Iiih, jag är så sjukt taggad på detta! Blev även ett par skor på stan. Och ett par byxor. Och halsduk och vantar. Oops^
Nu ska jag i alla fall mysa ner mig med min pojkvän. Verkligen dundermysa. Imorgon är älskling ledig och då ska vi plugga. Hoppas er torsdagskväll är lika fin som min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0