You left us with no sense of hope at all

Har haft världens bästa förmiddag med Joel o Andre på Henrys, där vi käkade kycklingtoast och drack jordgubbste. Efter att grabbarna stuckit iväg för att fortsätta sin roadtrip så stannade jag kvar för att få klart sista inlämningsuppgiften innan hemtentamen på den här delkursen. Fick klart alltihop blev jättenöjd, fick skrivet ihop ett mejl till min lärare med massor av frågor som jag har tänkt att göra jättelänge och fick även börjat på hemtentamen som ska in nu på söndag. Känns så sjukt bra! Nu hade jag tänkt åka in till Sirius för att köra ett Pilatespass, men det var tydligen fortsättningskursen och i och med att jag inte varit med på ett enda sådant pass så kändes det lite som att ta sig vatten över huvudet. Nu sitter jag istället i ett nystädat rum och ska börja sticka mitt nya garn som jag köpte idag! Stickade ju två halsdukar förra året och nu tänkte jag ge mig på't igen. Får väl se hur det går, kanske tappar tålamodet totalt.. Men hur som helst så ska jag ta det riktigt lugnt nu ikväll i alla fall och bara ha det gött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0