Can you be my doctor, can you fix me up

Lördag och det blir inte mycket gjort vill jag lova. Ligger i soffan och kollar på Sex and the City med hundarna och tycker lite synd om mig själv idag.. Ska iväg till moster och rida lite i eftermiddag men annars ska jag bara ta det lugnt. Böckerna får faktiskt vänta tills imorgon så får jag köra dubbelt upp då istället.
Igår var det först mat med jobbarkompisarna och sedan hem till en utav tjejerna för förfest innan Stadt. Det var verkligen en jätterolig kväll! Är så glad att jag åkte med för kvällen var verkligen kanon. Och när jag vaknade imorse med "oh, vad lyckades jag med den här gången?" så blev svaret inget. Hade bara en förbannat bra kväll helt enkelt utan några som helst om och men:)
Ikväll hoppas jag att min pojkvän kommer hem till mig så vi kan mysa i soffan med film och lite gott att äta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0