Hey little girl is he good to you?

Ah, jobb, jobb och mera jobb just nu. Ska lära mig allt vad kundtjänst heter på Jula innan det är dags för kvälls- och helgjobbet drar igång första veckan i oktober. Tro mig det är inte lite det.. Men roligt som fasen och jag är grymt taggad! Tyvärr kommer pluggandet i kläm, men jag får helt enkelt skjuta på det.. Pallade inte ta tag i det nu när jag kom hem, måste få slappna av lite efter att ha suttit och blivit inpräntad så mycket nytt.
Åkte till apoteket efter jobbet och fick morfinmedicin till min hals föresten. Så jävla gött, nu ska skiten väck!


Igår var jag med min bästa vän när han tatuerade sig for the first time .
Så sjukt duktig var han, tror jag var mer nervös än Jacob.
Är sugen på en egen. Insperationen flödar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0