Hey little sister what have you done, Hey little sister who's the only one, Hey little sister who's your superman

Fy tusan nu ger jag upp! Denna jävla hosta jag har haft nu i snart två veckor (!) vägrar att ge med sig! Igårkväll trodde jag att jag skulle spy upp inälvorna när jag och Stefan gått och lagt oss.. Inte okej! Men vad som är desto roligare är att jag hunnit med allt plugg jag planerat in till idag, det känns kanon. Vissa dagar bara det flyter på helt enkelt och det är ju så gött när man kan lämna in i tid, även om det är helt valfritt att lämna in allt de sista dagarna i december om man så vill.
Ska åka iväg på buggen ikväll trots hostan. Tänker att jag får köra så länge jag orkar så får jag kolla på det sista i värsta fall. Känns ju så sjukt tråkigt att behöva missa lektioner i och med att nybörjarkursen bara är sex tillfällen. Sedan hoppas jag vi ska ta fortsättningskursen som börjar direkt efteråt med ytterligare sex veckor så vi verkligen kan få fart på det här, gubben och jag:)



Welcome to my world people..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0