Sunshine, lovely sunshine

Mm, underbara helg. Igår var det lugnt här hemma. Jag och Hanna lagade tacos och gjorde chokladmousse, sedan väntade vi in Stefan, Jacob och Lina. Riktigt mysig kväll. Fler sådana nu när höstmörkret är här. Mindre fest och mer mys väntar..
Idag har vi promenerat med hundarna och nu sitter jag och äter frukost. Snart ska jag köra igång med pluggnadet. Ligger så mycket efter. Men tänker inte stressa, det får ta den tiden det tar. Och jag tänker njuta av denna dagen när det är så fint väder och inte stressa upp mig bara för att pluggnadet har fått lida av att man jobbat hela veckan. Jag hinner ta igen det, helt säkert!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0