You promised me heaven, you put me through hell

Är så glad att jag åkte på gårdagens bugg! Var första lektionen som verkligen var dansande och det var hur kul som helst. Har nu lärt oss (förutom grundstegen) fyra stycken figurer som jag och Stefan ska jobba på den här veckan. Ah, det är så sjukt roligt!
Den här dagen har för övrigt börjat grymt bra. Har kommit igång ordentligt med min sammanfattning i psykologin och hoppas kunna avsluta den ikväll. Men nu ska jag göra mig iordning för att åka ner till stan. Ska träffa Sofia för en fika på Henrys kl. 13.oo och innan det tänkte jag hinna med lite av diverse ärenden (aka. shopping!).
Hoppas er måndag börjat lika bra som min:)


Min hosta har fortfarande inte släppt ett skit,
men gör mitt bästa för att bota den.
Kör stenhårt på te, men även C-vitamin
So what could be better than strawberries?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0