I bleed it out, digging deeper just to throw it away

Tisdag och jobb på G ikväll. Är egentligen ledig idag, men bytte dag för att kunna vara ledig imorgon då jag och Stefan ska åka på rödvinsprovning i Skövde som han fick av mig i julklapp! Ska bli jättespännande och förhoppningsvis så kan vi få användning av våra nya kunskaper redan nu i helgen då jag är ledig och det planeras lite festande:)
Denna helgen som gått var det ju jobb som gällde, men hade ändå en jättemysig lördagkväll med Stefan då jag lyckades vara vaken till halv två!! Somnar vanligtvis framför tv:n vid elvatiden när vi bara ska vara hemma och äta mat och se film, men med en full kopp kaffe vid tio-tiden så höll man sig vaken. Stolt som skam!
Under kvällen så gjorde jag iordning ciabbatas i ugnen som blev så bra:
Värmde bröden med mozzarella på, i cirkus 10 min i ugnen
På med parmaskinka och röra gjord på
- Körsbärstomater
- Rödlök
- Basilika
- Vitlök
- Olivolja
- Flingsalt
Blev såpass goda ska ni veta! Till detta såg vi både på 'Something borrowed' och 'The girl with the dragon tattoo'. Två bra filmer, riktigt god mat och framförallt bästa sällskapet i världen.. Kan inte bli annat än bra.
Söndagen fortsatte med spinningpass efter jobbet och sedan hem för att stupa i säng efter 'time out'. Och igår kördes det spinning och core, mys med Qulan då vädret inte tillät någon ridning och sedan sconesbak ute i Härjevad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0