I can't get no satisfaction

Igårkväll var det stenhårt core-pass som gällde och nu vart man uppe imorse för morgonspinning och efterföljande yoga.. Nu är vi på gång! Provade dessutom mina längdskidor för första gången igår.. Så sjukt jobbigt, men kul! Har grymt ont i kroppen idag, beror troligtvis på tekniken, men om snön bara får ligga kvar ett tag nu så kan den förhoppningsvis förbättras. Jag och pappa funderar på att åka en sväng till Branäs i början av nästa vecka och då blir det stenhårt vill jag lova.
Nu ska jag duscha och sedan har jag en lång och oplanerad fredag framför mig - precis vad jag behöver innan helgen som kommer spenderas in the office med jobb, jobb, jobb.
Sirius veckocitat: "Det är bara mjölksyra, du sätter gränserna!" - Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0