Skottdagen 2012

Först och främst ska jag självklart gratta min lilla pappa som fyller år idag för första gången på fyra år! Har precis varit och hämtat hans present här nu och jag hoppas verkligen den blir bra..
Övrigt idag så har jag tränat och sedan träffat Erik som nu är hemma från Oslo:) Började med lunch på Harrys och sedan en kaffe på 3B. Pratade om framtiden, våra respektive reseplaner samt pluggplaner inför hösten. Himla mysigt och det är alltid lika roligt att få träffa vänner som man kanske inte umgås med så ofta, men som man alltid har lika trevligt med när man väl ses. Speciellt nu eftersom det var så länge sen sist! Jag känner att jag får ny inspiration till det mesta och är just nu bara allmänt glad! Ska förhoppningsvis lyckas lura med honom på core och spinning imorgon med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0