Takin' one day at the time

Fullt ös var det ja, sanna mina ord. Men ikväll hoppar vi utgång och spenderar istället kvällen i pojkvännens sällskap med en lugn hemmakväll♥
Så vad har hänt sen sist. Jo, först och främst så har jag fått jobb! Börjar med en provanställning och en veckas upplärning för att sedan börja jobba varannan helg + på inringning. Kommer förhoppningsvis bli grymt! Inget nytt på studerafronten dock, får svar först 6 augusti om det blir något distansläsande, annars löser det sig förhoppningsvis på något annat sätt. Men eftersom jag står som femte reserv så hoppas jag på det bästa.
Och föresten.. Klockan 12.00, onsdag 1 augusti är det jag och Stefan som står i Göteborg med vår alldeles egna nyckel till vår alldeles egna lägenhet. Helt fantastiskt. 
And one last thing. På fredag. Smäller det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0