Du gav mig gåtorna tillbaks, du gjorde mig lycklig och förvånad

Hard work, work uppåt både väggar och tak. Men idag var jag ledig och helgen blir också jobbfri. Så härligt!
Köpte mitt första gymkort sen jag flyttat till Göteborg idag. En månad på Elixia, Masthuggstorget (300m hemifrån), 495:-, JO JAG TACKAR JA! Men nu hoppas jag komma igång också. Inspererar mig själv med en iForm för tillfället. Blev en gymomgång med rygg och triceps idag, hoppas inte vara alltför död imorgon. Om inte så blir det ett benpass, annars lär jag ligga kvar i sängen. Lagade rödspätta till mig och Stefan också, med pressad potatis, ärtor och remouladsås. Mumsigt! Imorgon blir det fyra timmars jobb följt av ölpingis på första lång och fortsättning på andra när natten smyger sig på. Lördag ska det grejas i lägenheten, eventuellt blir det en tur till Uddevalla också. Mår som bara gott just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0