Nytt år, ny start

Kommer 2013 bli bättre än 2012? I sure hope so. Försöker att inte vara bitter. Försöker vara glad för det jag har och för allt som är bra. Ibland går det bra, ibland går det dåligt. Idag går det bra. Imorgon vet jag inte. Mycket jobb nu, vilket är både bra och dåligt. Bra, för på jobbet är det såpass fullt upp att jag inte hinner tänka på mitt livs kaos. Dåligt, för att jag inte hinner tänka på kaoset och  därmed kunna lösa det. Men imorgon är jag ledig. Då ska jag greja. Och gå ut och äta med Sven och Sara. Och bara få vara. Vet inte om jag förtjänar det, men jag tänker njuta av hela dagen. Och alla andra dagar. Jag ska försöka se det positiva i dagen, fånga det och hålla fast i det. Bort med negativa tankar och håll kvar i det positiva. Ser där ja, inlägget made some sort of sense in the end. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0